Indie


Pewnego razu przeczytałam zdanie, które wyryło mi się w pamięci do dziś:

"Wobec Indii nie można być obojętnym. Kraj ten elektryzuje każdego, kto odwiedził go przynajmniej raz w życiu. Tradycja, która przeplata się tu z nowoczesnością i bogactwo kultur, religii, i wspaniałych barw sprawią, że z pewnością powrócimy do tego kraju – być może na dużo dłużej…"

Bo chyba właśnie o to chodzi. Uważam że jest to kraj mlekiem i miodem płynący, swym przepychem kolorów, swoją kulturą sprawia, że zapada nam w pamięci na zawsze. I moim największym marzeniem jest właśnie odwiedzenie tego kraju. Skąd ta fascynacja? Jest kilka czynników, które na to się składają. Ale jednym najważniejszym, to sentyment do tej ludności. Tak, znam wielu Indusów mieszkających w Polsce. Znam ich i mam ich obyczaje w małym palcu. Zafascynowali mnie swoją religią, postępowaniem etc. Jednak z racji tego, że podróż do Indii kosztuje nie mniej niż 5-6 tys. złotych (na 7 dni!), podróż taka odłożona będzie w bardzo długim czasie. Liczę na to, że kiedyś uda mi się spełnić swoje marzenie podróznicze.

0 komentarze:

Prześlij komentarz